אז מה תשתו ? המשקאות הטובים והרעים לשמירה על המשקל

כשמדובר בירידה במשקל, רוב האנשים מקדישים תשומת לב רק למזונות שהם אוכלים, אך לא למשקאות שהם שותים. וזוהי הטעות. למעשה, אדם ממוצע צורך חמישית מכמות הקלוריות היומית שלו מהמשקאות, ולכן מה ששותים, משפיע גם על משקל הגוף.
הבחירה במשקאות הנכונים, יכולה לעזור לכם לשמור על משקל ואף לרדת במשקל, באמצעות הגברת חילוף החומרים בגוף, ריסון התיאבון והפחתת צריכת הקלוריות הכוללת, או להיפך. להלן חלק מהמשקאות הטובים והגרועים לירידה במשקל:

המשקאות הטובים לירידה במשקל:

מים

 המים ללא ספק הם המשקה הטוב ביותר כדי לרדת במשקל. המים יכולים לתת תחושה של מלאות למשך זמן רב, ולהוריד את התיאבון. מומחה תזונה ממליץ לשתות לפחות 8 כוסות של מים ביום.

מחקרים שנערכו, גילו ששתיית מים לפני ארוחה, גורמת לאנשים לאכול פחות בארוחות. כמו כן, מחקר חדש שנערך, טוען ששתייה מרובה של מים, יכולה להיות בעלת השפעה חיובית על חילוף החומרים בגוף.

מוערך שהעלייה בצריכת המים בשתי כוסות מים ביום, יכולה לגרום לעליה ב-30% בשיעור חילוף החומרים, שבתמורה מגביר את מספר הקלוריות ששורפים.

תה ירוק

תה ירוק הוא המשקה הטוב ביותר עבור אנשים שמבקשים לשמור או לרדת במשקל. חלק מהתרכובות המצויות בתה הירוק, יכול לעזור בהאצת חילוף החומרים בגוף ולדכא את התיאבון, ובכך לגרום לירידה במשקל. להשגת היתרונות המרביים, מומלץ לשתות שתי כוסות תה ירוק ביום.

שייקים ירוקים

שייקים ירוקים הם המשקה האידיאלי לירידה במשקל, מאחר והם עתירי סיבים ועם כמויות שומן נמוכים. הכנת שייקים ירוקים הוא מאד פשוט. הוסיפו ירקות ירוקים ( תרד, כרוב, קייל, חסה, סלרי, מלפפון כדומה ) טריים, מים וקצת קרח לבלנדר, וערבבו. חלק מהמרכיבים שאפשר להוסיף לשייקים הירוקים הם תפוחי עץ ירוק ( סמיט) עם הקליפה, אוכמניות, פטל, בננות, , גזר, ואפשר גם קצת אגוזי מלך \קשיו.

המשקאות הגרועים לירידה במשקל

משקאות קלים

משקאות קלים מכילים הרבה מאד סוכר וקלוריות ריקות. אלו הן קלוריות פשוטות המגיעות מהסוכר. תזונה שמכילה יותר מדי סוכר, עלולה לגרום לעלייה במשקל ואפילו להשמנת יתר.

משקאות אנרגיה

רוב משקאות האנרגיה מכילים הרבה מאד סוכר – שזוהי כמעט אותה כמות שהמשקאות הקלים מכילים. הסוכר אולי יעניק לכם חיזוק אנרגטי (ובמיוחד הקפאין), וזה בסדר לצרוך משקאות המכילים סוכר מדי פעם, אולם צריכה של יותר מדי סוכר, עלולה לגרום לחורים בשיניים ולעלייה במשקל.

קפה

אם רוצים באמת לשתות קפה, הכינו אותו בבית, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה הוא מכיל, השתמשו במוצרים דלי שומן, והשתמשו בסטיביה כדי להמתיקו.

חלב שמנת מלא

משקה כזה אינו טוב למי שרוצה לרדת במשקל, מאחר והוא מכיל הרבה מאד קלוריות המפריעות לירידה במשקל.

משקאות אלכוהוליים

משקאות אלכוהוליים עמוסים בקלוריות ריקות, מה שעלול להאט את יכולת הגוף לשרוף שומנים, ומהווים קושי למטרת הירידה במשקל. לכן, אם אתם רוצים לרדת במשקל, התרחקו ממשקאות כאלה. שמרו את האושר הזה לרגעים החשובים…

מה שלא תשתו, איך שלא תשתו, תמשיכו גם בסבב השני של הסגר השלישי ( ת'כלס….מי סופר ) לשמור על הבריאות והכושר בדרך שלנו. בדרך של TOTAL-E אימון כושר חכם.