איך חוזרים לשגרת האימונים ?

אוטוטו זה ייגמר, נחזור לשגרת הפעילות ואז ייגמרו גם התירוצים.

אין ברירה…חייבים לחזור להתאמן.

אבל הופה, חזרה לשגרת אימונים אחרי תקופה ארוכה בלי פעילות או אם פעילות מתונה, היא לא קלה, טומנת בתוכה סיכויים לפציעות, ולכן ראוי להקדיש לה מחשבה.

אז איך עושים את זה נכון?

  1. איכות ולא כמות. ותרו על כמות. שימו דגש על איכות התרגילים, הדיוק והיעילות שלהם.
  2. שילוב זה חשוב. בכל אימון שלבו כוח ואירובי. השילוב יהפוך את האימון לאפקטיבי ומהנה יותר. רוצים דוגמה טובה …אימון מחזורי.
  3. פחות זה יותר. אין לכם הרבה זמן. תהיו יעילים. בצעו תרגילים קצרים ומדויקים. אימון קצר ומדויק.
  4. בשביל זה יש חברים – הייתם מספיק לבד בסגר, התאמנתם מספיק לבד. קל יותר לחזור לשגרה ביחד. קחו חבר\ה ובואו ביחד. עלינו.
  5. מתלבטים? על תתביישו. דברו עם המקצוענים. דברו אתנו. נעזור לכם לבנות את מה שמדויק ומתאים לאורח החיים האישי, והכל באופן הכי יעיל ובטוח, כי הרי פציעות…אנחנו לא ממש רוצים. 
  6. ניהול  – כמו כל דבר בחיים שרוצים להצליח בו חשוב גם את האימונים לנהל. ממש לנהל. ביומן. עם לו"ז מסודר. את השאר אנחנו נעשה בשבילכם, שזה אומר מעקב, התקדמות ועוד.
  7. ש….הגוף מדבר אליי – תקשיבו לו. הוא רוצה וצריך ביצוע נכון ומדויק, בטווח מלא, במשקל מתאים, כזה שלא מוביל לפציעות

זאת בדיוק הדרך שלנו.  TOTAL-E אימון כושר חכם.